Televisioidun urheilun muuttuva toimintaympäristö ja kuluttajien sitouttaminen palveluun

Tämä liikunnan yhteiskuntatieteiden ja markkinoinnin kaksoisgradututkielma tarkastelee televisioidun urheilun mediakenttää Suomessa sekä alan toimijoiden käsityksiä asiakkaiden sitouttamisesta urheilupalveluun. Tutkimus käsittelee alan yleistä toimintaympäristöä, markkinatilannetta ja mediaoikeuksia...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Hartikainen, Sanni
Other Authors: Faculty of Sport and Health Sciences, School of Business and Economics, Liikuntatieteellinen tiedekunta, Kauppakorkeakoulu, Liikunta- ja terveystieteet, Taloustieteet, Sport and Health Sciences, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80309