_version_ 1809902767627567104
annif_keywords_txtF_mv tietojenkäsittelytieteet tietokonepelit videopelit verkkopelit menetelmät
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p21029 http://www.yso.fi/onto/yso/p3453 http://www.yso.fi/onto/yso/p17281 http://www.yso.fi/onto/yso/p22610 http://www.yso.fi/onto/yso/p1913
author Lammi, Mika
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602
author_facet Lammi, Mika Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602 Lammi, Mika
author_sort Lammi, Mika
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2022-03-21T21:00:41Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Maaston proseduraalisen generoinnin menetelm&#xE4;t videopeleiss&#xE4; ja niiden kontrolloitavuus</title><creator>Lammi, Mika</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="other">proseduraalinen generointi</subject><subject type="other">synteettinen</subject><subject type="other">luonti</subject><subject type="other">maasto</subject><subject type="other">kartat</subject><subject type="other">pelimaailmat</subject><subject type="yso">pelit</subject><subject type="yso">fraktaalit</subject><subject type="yso">videopelit</subject><available>2022-03-21T06:06:31Z</available><issued>2022</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80242</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202203211939</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202203211939</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/80242/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202203211939.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202203211939.pdf" type="application/pdf" length="100621" sequence="1"/><recordID>123456789_80242</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_80242
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:35Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/80242\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202203211939.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202203211939.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 602
publication_first_indexed 2022-03-21T21:00:41Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lammi, Mika Maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus proseduraalinen generointi synteettinen luonti maasto kartat pelimaailmat pelit fraktaalit videopelit
subject_txtF Tietotekniikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_80242&index=0&size=large
title Maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus
title_full Maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus
title_fullStr Maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus Maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus
title_full_unstemmed Maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus Maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus
title_short Maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus
title_sort maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus
title_txtP Maaston proseduraalisen generoinnin menetelmät videopeleissä ja niiden kontrolloitavuus
topic proseduraalinen generointi synteettinen luonti maasto kartat pelimaailmat pelit fraktaalit videopelit
topic_facet fraktaalit kartat luonti maasto pelimaailmat pelit proseduraalinen generointi synteettinen videopelit
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80242 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202203211939
work_keys_str_mv AT lammimika maastonproseduraalisengeneroinninmenetelmätvideopeleissäjaniidenkontrolloitavuus