Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter fin
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter fin
  • Motorisen esiopetuksen vaikutu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Motorisen esiopetuksen vaikutukset kömpelöiden lasten taitoihin

Motorisen esiopetuksen vaikutukset kömpelöiden lasten taitoihin

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Palola, Heli
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1997
Subjects:
motoriikka
motorinen oppiminen
kömpelöt
esiopetus
sensorinen integraatio
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7975
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7975

Similar Items

  • Motorisen esiopetuksen vaikutukset kömpelöiden lasten taitoihin
    by: Palola, Heli
    Published: (1997)
  • Lasten tuntoaistin säätelypulmien ja niitä helpottavien keinojen kartoitus : kysely erityislastentarhanopettajille
    by: Söderena, Maarit
    Published: (2015)
  • Vauvauinti ja 1-7 -vuotiaiden lasten havaintomotorinen kehitys
    by: Jämsen, Minna
    Published: (2000)
  • Esiopetuksen liikunnan opetussuunnitelman toteuttaminen perusopetuksen yhteydessä
    by: Luukkonen, Eeva
    Published: (2000)
  • Kouluvalmius tukea tarvitsevien lasten esiopetuksen dokumenteissa
    by: Hapuli, Emilia, et al.
    Published: (2019)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report