Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Sopeutumattomien ja mukautetun...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Sopeutumattomien ja mukautetun opetuksen oppilaiden toimintakyky, oppimisympäristöt ja HOJKS

Sopeutumattomien ja mukautetun opetuksen oppilaiden toimintakyky, oppimisympäristöt ja HOJKS

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Leander, Tuulia, Rantavuori, Pauliina
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
mukautettu opetus
ESY-oppilas
EMU-oppilas
HOJKS
Erityispedagogiikka
Special Education
101
opetus
sopeutumattomuus
oppimisympäristö
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7955
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7955

Similar Items

  • Sopeutumattomien ja mukautetun opetuksen oppilaiden toimintakyky, oppimisympäristöt ja HOJKS
    by: Leander, Tuulia
    Published: (2001)
  • Poikkeaviako yleisopetukseen? : tapaustutkimus kahdesta heikkolahjaisesta, mukautetun opetuksen oppilaasta yleisopetuksessa
    by: Jokinen, Brita
    Published: (1997)
  • HOJKS-oppilas tavallisella luokalla : luokanopettajien kokemuksia erityisoppilaan opettamisesta
    by: Sundqvist, Margit
    Published: (2002)
  • Erityisopetuksen laatu oppilaan näkökulmasta
    by: Tella, Liisa
    Published: (2005)
  • Poikkeaviako yleisopetukseen? : tapaustutkimus kahdesta heikkolahjaisesta, mukautetun opetuksen oppilaasta yleisopetuksessa
    by: Jokinen, Brita
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report