_version_ 1809902943259852800
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus johtaminen brändit johtajuus asiakaspalvelu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p8420 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
author Airio, Milja
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Johtaminen Management and Leadership 20424
author_facet Airio, Milja Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Johtaminen Management and Leadership 20424 Airio, Milja
author_sort Airio, Milja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2022-01-18T21:00:26Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa</title><creator>Airio, Milja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Johtaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Management and Leadership</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20424</contributor><subject type="other">palvelujen johtaminen</subject><subject type="other">asiakaskokemuksen johtaminen</subject><subject type="other">palveluidentiteetti</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">johtaminen</subject><available>2022-01-18T06:30:40Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79376</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202201181145</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202201181145</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/79376/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202201181145.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202201181145.pdf" type="application/pdf" length="305271" sequence="1"/><recordID>123456789_79376</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_79376
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:53:06Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/79376\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202201181145.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202201181145.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20424
publication_first_indexed 2021-01-18T21:00:26Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Airio, Milja Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa palvelujen johtaminen asiakaskokemuksen johtaminen palveluidentiteetti asiakaskokemus johtaminen
subject_txtF Johtaminen
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_79376&index=0&size=large
title Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa
title_full Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa
title_fullStr Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa
title_full_unstemmed Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa
title_short Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa
title_sort johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa
title_txtP Johtamisen vaikutukset asiakaskokemuksen luomisessa
topic palvelujen johtaminen asiakaskokemuksen johtaminen palveluidentiteetti asiakaskokemus johtaminen
topic_facet asiakaskokemuksen johtaminen asiakaskokemus johtaminen palveluidentiteetti palvelujen johtaminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79376 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202201181145
work_keys_str_mv AT airiomilja johtamisenvaikutuksetasiakaskokemuksenluomisessa