"Yhdessä kohti nollapäästöjä" multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä

Bibliographic Details
Main Author: Lappalainen, Roni
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79374
_version_ 1809900718818066432
annif_keywords_txtF_mv diskurssianalyysi markkinointiviestintä viestintä mainonta vastuu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 http://www.yso.fi/onto/yso/p854
author Lappalainen, Roni
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Lappalainen, Roni Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Lappalainen, Roni
author_sort Lappalainen, Roni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2022-01-18T21:00:26Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Yhdess&#xE4; kohti nollap&#xE4;&#xE4;st&#xF6;j&#xE4;" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinn&#xE4;st&#xE4;</title><creator>Lappalainen, Roni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">makromarkkinointi</subject><subject type="other">kriittinen markkinointi</subject><subject type="yso">diskurssi</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">diskurssianalyysi</subject><subject type="yso">yhteiskuntavastuu</subject><subject type="yso">paradigmat</subject><subject type="yso">vastuullisuus</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><available>2022-01-18T06:14:53Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79374</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202201181143</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202201181143</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/79374/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202201181143.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202201181143.pdf" type="application/pdf" length="1673575" sequence="1"/><recordID>123456789_79374</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_79374
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:06Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/79374\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202201181143.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202201181143.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2022-01-18T21:00:26Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lappalainen, Roni "Yhdessä kohti nollapäästöjä" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä makromarkkinointi kriittinen markkinointi diskurssi kuluttajat mainonta diskurssianalyysi yhteiskuntavastuu paradigmat vastuullisuus markkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_79374&index=0&size=large
title "Yhdessä kohti nollapäästöjä" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä
title_full "Yhdessä kohti nollapäästöjä" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä
title_fullStr "Yhdessä kohti nollapäästöjä" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä "Yhdessä kohti nollapäästöjä" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä
title_full_unstemmed "Yhdessä kohti nollapäästöjä" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä "Yhdessä kohti nollapäästöjä" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä
title_short "Yhdessä kohti nollapäästöjä"
title_sort yhdessä kohti nollapäästöjä multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä
title_sub multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä
title_txtP "Yhdessä kohti nollapäästöjä" : multimodaalinen kriittinen diskurssianalyysi vastuullisesta markkinointiviestinnästä
topic makromarkkinointi kriittinen markkinointi diskurssi kuluttajat mainonta diskurssianalyysi yhteiskuntavastuu paradigmat vastuullisuus markkinointi
topic_facet diskurssi diskurssianalyysi kriittinen markkinointi kuluttajat mainonta makromarkkinointi markkinointi paradigmat vastuullisuus yhteiskuntavastuu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79374 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202201181143
work_keys_str_mv AT lappalainenroni yhdessäkohtinollapäästöjämultimodaalinenkriittinendiskurssianalyysivastuullisest