Sagulin, P., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Viestinnän asiantuntijoiden näkemyksiä huumorista kampanjavaikuttamisessa.
Chicago-viite (17. p.)Sagulin, Petri, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Viestinnän Asiantuntijoiden Näkemyksiä Huumorista Kampanjavaikuttamisessa. 2021.
MLA-viite (9. p.)Sagulin, Petri, et al. Viestinnän Asiantuntijoiden Näkemyksiä Huumorista Kampanjavaikuttamisessa. 2021.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.