Jatkuva oppiminen korkeakouluissa linjaukset koulutuksen tarjoajan näkökulmasta

Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita jatkuvan oppimisen osalta on Suomessa vuosina 2017–2021 linjattu korkeakoulukontekstissa ja mitä vaatimuksia tehdyt linjaukset asettavat korkeakoulujen jatkuvan oppimisen kehittämiselle. Linjausten ja vaatimusten pohjalta tulkitsen myös, minkäla...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Heino, Tarja
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79200