_version_ |
1809901103996731392
|
annif_keywords_txtF_mv |
sosiaalinen media
brändit
lentopallo
urheilu- ja liikuntaseurat
urheilu
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p5139
http://www.yso.fi/onto/yso/p2041
http://www.yso.fi/onto/yso/p965
|
author |
Heinonen, Laura
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Heinonen, Laura
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Heinonen, Laura
|
author_sort |
Heinonen, Laura
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2021-12-22T21:03:36Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta</title><creator>Heinonen, Laura</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">urheilu- ja liikuntaseurat</subject><subject type="yso">brändäys</subject><subject type="yso">urheilu</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2021-12-22T05:55:06Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79116</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202112226098</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112226098</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/79116/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112226098.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202112226098.pdf" type="application/pdf" length="803326" sequence="1"/><recordID>123456789_79116</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_79116
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:00Z
|
main_date |
2021-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2021
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/79116\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112226098.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202112226098.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2021-12-22T21:03:36Z
|
publishDate |
2021
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Heinonen, Laura
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
brändit
sosiaalinen media
markkinointi
urheilu- ja liikuntaseurat
brändäys
urheilu
digitaalinen markkinointi
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_79116&index=0&size=large
|
title |
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
|
title_full |
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
|
title_fullStr |
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
|
title_full_unstemmed |
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
|
title_short |
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan
|
title_sort |
sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan tutkimus suomalaisen lentopallon mestaruusliigasta
|
title_sub |
tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
|
title_txtP |
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
|
topic |
brändit
sosiaalinen media
markkinointi
urheilu- ja liikuntaseurat
brändäys
urheilu
digitaalinen markkinointi
|
topic_facet |
brändit
brändäys
digitaalinen markkinointi
markkinointi
sosiaalinen media
urheilu
urheilu- ja liikuntaseurat
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79116
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112226098
|
work_keys_str_mv |
AT heinonenlaura sosiaalisenmedianvaikutuksetkilpaurheilujoukkueenbrändipääomaantutkimussuomalaisen
|