Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta

Bibliographic Details
Main Author: Heinonen, Laura
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2021
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79116
_version_ 1809901103996731392
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media brändit lentopallo urheilu- ja liikuntaseurat urheilu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p5139 http://www.yso.fi/onto/yso/p2041 http://www.yso.fi/onto/yso/p965
author Heinonen, Laura
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Heinonen, Laura Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Heinonen, Laura
author_sort Heinonen, Laura
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2021-12-22T21:03:36Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen br&#xE4;ndip&#xE4;&#xE4;omaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta</title><creator>Heinonen, Laura</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">urheilu- ja liikuntaseurat</subject><subject type="yso">br&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="yso">urheilu</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2021-12-22T05:55:06Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79116</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202112226098</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112226098</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/79116/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112226098.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202112226098.pdf" type="application/pdf" length="803326" sequence="1"/><recordID>123456789_79116</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_79116
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:00Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/79116\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112226098.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202112226098.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2021-12-22T21:03:36Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Heinonen, Laura Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta brändit sosiaalinen media markkinointi urheilu- ja liikuntaseurat brändäys urheilu digitaalinen markkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_79116&index=0&size=large
title Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
title_full Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
title_fullStr Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
title_full_unstemmed Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
title_short Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan
title_sort sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan tutkimus suomalaisen lentopallon mestaruusliigasta
title_sub tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
title_txtP Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
topic brändit sosiaalinen media markkinointi urheilu- ja liikuntaseurat brändäys urheilu digitaalinen markkinointi
topic_facet brändit brändäys digitaalinen markkinointi markkinointi sosiaalinen media urheilu urheilu- ja liikuntaseurat
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79116 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112226098
work_keys_str_mv AT heinonenlaura sosiaalisenmedianvaikutuksetkilpaurheilujoukkueenbrändipääomaantutkimussuomalaisen