Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista

Bibliographic Details
Main Author: Mali, Eveliina
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science, 601
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2021
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79090
_version_ 1799745133552336896
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus haastattelututkimus brändit asiakkuus asiakkaat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p10632 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
author Mali, Eveliina
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Mali, Eveliina Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Mali, Eveliina
author_sort Mali, Eveliina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2021-12-21T21:02:04Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebr&#xE4;ndin asiakkaiden ostokokemuksista</title><creator>Mali, Eveliina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">omni-kanava</subject><subject type="other">asiakasmatka</subject><subject type="other">ostoprosessi</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">asiakkuus</subject><subject type="yso">kokemukset</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><available>2021-12-21T09:05:55Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79090</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202112216072</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112216072</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/79090/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112216072.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202112216072.pdf" type="application/pdf" length="2846983" sequence="1"/><recordID>123456789_79090</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_79090
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:34Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/79090\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112216072.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202112216072.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2021-12-21T21:02:04Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Mali, Eveliina Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista omni-kanava asiakasmatka ostoprosessi asiakkaat asiakaskokemus brändit markkinointi asiakkuus kokemukset ostokäyttäytyminen kuluttajakäyttäytyminen
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_79090&index=0&size=large
title Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
title_full Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
title_fullStr Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
title_full_unstemmed Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
title_short Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla
title_sort omni kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
title_sub haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
title_txtP Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
topic omni-kanava asiakasmatka ostoprosessi asiakkaat asiakaskokemus brändit markkinointi asiakkuus kokemukset ostokäyttäytyminen kuluttajakäyttäytyminen
topic_facet asiakaskokemus asiakasmatka asiakkaat asiakkuus brändit kokemukset kuluttajakäyttäytyminen markkinointi omni-kanava ostokäyttäytyminen ostoprosessi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79090 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112216072
work_keys_str_mv AT malieveliina omnikanavaisenasiakaskokemuksenmuodostuminenasiakasmatkallahaastattelututkimussuoma