_version_ |
1799745133552336896
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakaskokemus
haastattelututkimus
brändit
asiakkuus
asiakkaat
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p24882
http://www.yso.fi/onto/yso/p10632
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
|
author |
Mali, Eveliina
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
|
author_facet |
Mali, Eveliina
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
Mali, Eveliina
|
author_sort |
Mali, Eveliina
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2021-12-21T21:02:04Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista</title><creator>Mali, Eveliina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">omni-kanava</subject><subject type="other">asiakasmatka</subject><subject type="other">ostoprosessi</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">asiakkuus</subject><subject type="yso">kokemukset</subject><subject type="yso">ostokäyttäytyminen</subject><subject type="yso">kuluttajakäyttäytyminen</subject><available>2021-12-21T09:05:55Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79090</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202112216072</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112216072</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/79090/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112216072.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202112216072.pdf" type="application/pdf" length="2846983" sequence="1"/><recordID>123456789_79090</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_79090
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:34Z
|
main_date |
2021-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2021
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/79090\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112216072.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202112216072.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2021-12-21T21:02:04Z
|
publishDate |
2021
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Mali, Eveliina
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
omni-kanava
asiakasmatka
ostoprosessi
asiakkaat
asiakaskokemus
brändit
markkinointi
asiakkuus
kokemukset
ostokäyttäytyminen
kuluttajakäyttäytyminen
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_79090&index=0&size=large
|
title |
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
|
title_full |
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
|
title_fullStr |
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
|
title_full_unstemmed |
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
|
title_short |
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla
|
title_sort |
omni kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
|
title_sub |
haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
|
title_txtP |
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
|
topic |
omni-kanava
asiakasmatka
ostoprosessi
asiakkaat
asiakaskokemus
brändit
markkinointi
asiakkuus
kokemukset
ostokäyttäytyminen
kuluttajakäyttäytyminen
|
topic_facet |
asiakaskokemus
asiakasmatka
asiakkaat
asiakkuus
brändit
kokemukset
kuluttajakäyttäytyminen
markkinointi
omni-kanava
ostokäyttäytyminen
ostoprosessi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79090
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112216072
|
work_keys_str_mv |
AT malieveliina omnikanavaisenasiakaskokemuksenmuodostuminenasiakasmatkallahaastattelututkimussuoma
|