Mali, E., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla: Haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista.
Chicago Style (17th ed.) CitationMali, Eveliina, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Omni-kanavaisen Asiakaskokemuksen Muodostuminen Asiakasmatkalla: Haastattelututkimus Suomalaisen Vaatebrändin Asiakkaiden Ostokokemuksista. 2021.
MLA (9th ed.) CitationMali, Eveliina, et al. Omni-kanavaisen Asiakaskokemuksen Muodostuminen Asiakasmatkalla: Haastattelututkimus Suomalaisen Vaatebrändin Asiakkaiden Ostokokemuksista. 2021.