Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa liiketoiminnallinen näkökulma

Bibliographic Details
Main Author: Lähde, Enni
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Tietojärjestelmätiede, Information Systems Science, 601
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2021
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79088
_version_ 1809902938199425024
annif_keywords_txtF_mv verkkokauppa liiketoiminta markkinointi big data analyysi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p2439 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p27202 http://www.yso.fi/onto/yso/p6851
author Lähde, Enni
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Lähde, Enni Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Lähde, Enni
author_sort Lähde, Enni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2021-12-21T21:02:04Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Massadatan ja massadata-analytiikan hy&#xF6;dynt&#xE4;minen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen n&#xE4;k&#xF6;kulma</title><creator>L&#xE4;hde, Enni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="yso">big data</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">liiketoiminta</subject><subject type="yso">data</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><available>2021-12-21T08:49:24Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79088</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202112216070</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112216070</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/79088/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112216070.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202112216070.pdf" type="application/pdf" length="385985" sequence="1"/><recordID>123456789_79088</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_79088
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:38Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/79088\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112216070.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202112216070.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2021-12-21T21:02:04Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lähde, Enni Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen näkökulma big data verkkokauppa liiketoiminta data digitalisaatio kuluttajakäyttäytyminen
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_79088&index=0&size=large
title Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen näkökulma
title_full Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen näkökulma
title_fullStr Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen näkökulma Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen näkökulma
title_full_unstemmed Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen näkökulma Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen näkökulma
title_short Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa
title_sort massadatan ja massadata analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa liiketoiminnallinen näkökulma
title_sub liiketoiminnallinen näkökulma
title_txtP Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen näkökulma
topic big data verkkokauppa liiketoiminta data digitalisaatio kuluttajakäyttäytyminen
topic_facet big data data digitalisaatio kuluttajakäyttäytyminen liiketoiminta verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79088 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112216070
work_keys_str_mv AT lähdeenni massadatanjamassadataanalytiikanhyödyntäminenverkkokaupoissaliiketoiminnallinennäkökul