Valituskäyttäytyminen ja palvelun normalisointi sosiaalisen median kontekstissa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella valituskäyttäytymistä ja palvelun normalisointia sosiaalisen median kontekstissa. Tutkimusmetodina on laadullinen kyselytutkimus ja aineisto on kerätty sähköpostitse lähetetyillä kyselylomakkeilla. Tutkimusongelmana on: Millaista on valituskäyttäytymine...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Petäjäniemi, Katariina
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79023