_version_ 1809901100341395456
annif_keywords_txtF_mv ostokäyttäytyminen mainonta markkinointi sosiaalinen media verkkokauppa
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
author Lehikoinen, Simone
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Lehikoinen, Simone Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Lehikoinen, Simone
author_sort Lehikoinen, Simone
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2021-12-17T21:59:47Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Facebook-markkinoinnin vaikutus ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa</title><creator>Lehikoinen, Simone</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Facebook-markkinointi</subject><subject type="other">tunnevetoinen Facebook-mainos</subject><subject type="other">tunneteoriat</subject><subject type="other">Plutchikin tunnepy&#xF6;r&#xE4;</subject><subject type="other">verkko-ostajatyypit</subject><subject type="yso">Facebook</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><available>2021-12-17T10:26:14Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79018</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202112176002</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112176002</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/79018/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112176002.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202112176002.pdf" type="application/pdf" length="2068337" sequence="1"/><recordID>123456789_79018</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_79018
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:38Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/79018\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112176002.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202112176002.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2021-12-17T21:59:47Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lehikoinen, Simone Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa Facebook-markkinointi tunnevetoinen Facebook-mainos tunneteoriat Plutchikin tunnepyörä verkko-ostajatyypit Facebook markkinointi sosiaalinen media verkkokauppa tunteet digitaalinen markkinointi kuluttajakäyttäytyminen
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_79018&index=0&size=large
title Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
title_full Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
title_fullStr Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
title_full_unstemmed Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
title_short Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
title_sort facebook markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook mainonnan vaikutus kahdessa casessa
title_txtP Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
topic Facebook-markkinointi tunnevetoinen Facebook-mainos tunneteoriat Plutchikin tunnepyörä verkko-ostajatyypit Facebook markkinointi sosiaalinen media verkkokauppa tunteet digitaalinen markkinointi kuluttajakäyttäytyminen
topic_facet Facebook Facebook-markkinointi Plutchikin tunnepyörä digitaalinen markkinointi kuluttajakäyttäytyminen markkinointi sosiaalinen media tunneteoriat tunnevetoinen Facebook-mainos tunteet verkko-ostajatyypit verkkokauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79018 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112176002
work_keys_str_mv AT lehikoinensimone facebookmarkkinoinninvaikutusostokäyttäytymiseenjatunnevetoisenfacebookmainonna