_version_ |
1809901100341395456
|
annif_keywords_txtF_mv |
ostokäyttäytyminen
mainonta
markkinointi
sosiaalinen media
verkkokauppa
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8573
http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
|
author |
Lehikoinen, Simone
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
|
author_facet |
Lehikoinen, Simone
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
Lehikoinen, Simone
|
author_sort |
Lehikoinen, Simone
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2021-12-17T21:59:47Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa</title><creator>Lehikoinen, Simone</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">Facebook-markkinointi</subject><subject type="other">tunnevetoinen Facebook-mainos</subject><subject type="other">tunneteoriat</subject><subject type="other">Plutchikin tunnepyörä</subject><subject type="other">verkko-ostajatyypit</subject><subject type="yso">Facebook</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">kuluttajakäyttäytyminen</subject><available>2021-12-17T10:26:14Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79018</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202112176002</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112176002</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/79018/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112176002.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202112176002.pdf" type="application/pdf" length="2068337" sequence="1"/><recordID>123456789_79018</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_79018
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:38Z
|
main_date |
2021-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2021
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/79018\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202112176002.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202112176002.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2021-12-17T21:59:47Z
|
publishDate |
2021
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Lehikoinen, Simone
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
Facebook-markkinointi
tunnevetoinen Facebook-mainos
tunneteoriat
Plutchikin tunnepyörä
verkko-ostajatyypit
Facebook
markkinointi
sosiaalinen media
verkkokauppa
tunteet
digitaalinen markkinointi
kuluttajakäyttäytyminen
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_79018&index=0&size=large
|
title |
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
|
title_full |
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
|
title_fullStr |
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
|
title_full_unstemmed |
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
|
title_short |
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
|
title_sort |
facebook markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook mainonnan vaikutus kahdessa casessa
|
title_txtP |
Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa
|
topic |
Facebook-markkinointi
tunnevetoinen Facebook-mainos
tunneteoriat
Plutchikin tunnepyörä
verkko-ostajatyypit
Facebook
markkinointi
sosiaalinen media
verkkokauppa
tunteet
digitaalinen markkinointi
kuluttajakäyttäytyminen
|
topic_facet |
Facebook
Facebook-markkinointi
Plutchikin tunnepyörä
digitaalinen markkinointi
kuluttajakäyttäytyminen
markkinointi
sosiaalinen media
tunneteoriat
tunnevetoinen Facebook-mainos
tunteet
verkko-ostajatyypit
verkkokauppa
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79018
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112176002
|
work_keys_str_mv |
AT lehikoinensimone facebookmarkkinoinninvaikutusostokäyttäytymiseenjatunnevetoisenfacebookmainonna
|