APA-viite (7. p.)

Lehikoinen, S., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Facebook-markkinoinnin vaikutus ostokäyttäytymiseen ja tunnevetoisen facebook-mainonnan vaikutus kahdessa casessa.

Chicago-viite (17. p.)

Lehikoinen, Simone, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Facebook-markkinoinnin Vaikutus Ostokäyttäytymiseen Ja Tunnevetoisen Facebook-mainonnan Vaikutus Kahdessa Casessa. 2021.

MLA-viite (9. p.)

Lehikoinen, Simone, et al. Facebook-markkinoinnin Vaikutus Ostokäyttäytymiseen Ja Tunnevetoisen Facebook-mainonnan Vaikutus Kahdessa Casessa. 2021.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.