_version_ 1809901092129996800
annif_keywords_txtF_mv tulkinta tietokonepelit videopelit digitaaliset pelit konteksti
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4511 http://www.yso.fi/onto/yso/p3453 http://www.yso.fi/onto/yso/p17281 http://www.yso.fi/onto/yso/p22353 http://www.yso.fi/onto/yso/p11905
author Hautaoja, Toni
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kognitiotiede Cognitive Science 601
author_facet Hautaoja, Toni Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kognitiotiede Cognitive Science 601 Hautaoja, Toni
author_sort Hautaoja, Toni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2021-12-09T21:00:28Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa</title><creator>Hautaoja, Toni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kognitiotiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Cognitive Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">affordanssi</subject><subject type="other">HCI</subject><subject type="other">HTI</subject><subject type="other">immersio</subject><subject type="other">merkitsij&#xE4;</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">havainnointi</subject><subject type="yso">intuitio</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytett&#xE4;vyys</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;kokemus</subject><subject type="yso">videopelit</subject><subject type="yso">tietokonepelit</subject><subject type="yso">pelaajat</subject><subject type="yso">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;tutkimus</subject><subject type="yso">digitaaliset pelit</subject><available>2021-12-09T06:45:31Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78916</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202112095905</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112095905</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/78916/3/URN_NBN_fi_jyu-202112095.pdf" name="URN_NBN_fi_jyu-202112095.pdf" type="application/pdf" length="2932769" sequence="3"/><recordID>123456789_78916</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_78916
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:07Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/78916\/3\/URN_NBN_fi_jyu-202112095.pdf","text":"URN_NBN_fi_jyu-202112095.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2021-12-09T21:00:28Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hautaoja, Toni Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa affordanssi HCI HTI immersio merkitsijä tunteet havainnointi intuitio käytettävyys käyttäjäkokemus videopelit tietokonepelit pelaajat käyttäjätutkimus digitaaliset pelit
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_78916&index=0&size=large
title Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
title_full Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
title_fullStr Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
title_full_unstemmed Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
title_short Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
title_sort affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
title_txtP Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
topic affordanssi HCI HTI immersio merkitsijä tunteet havainnointi intuitio käytettävyys käyttäjäkokemus videopelit tietokonepelit pelaajat käyttäjätutkimus digitaaliset pelit
topic_facet HCI HTI affordanssi digitaaliset pelit havainnointi immersio intuitio käytettävyys käyttäjäkokemus käyttäjätutkimus merkitsijä pelaajat tietokonepelit tunteet videopelit
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78916 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112095905
work_keys_str_mv AT hautaojatoni affordanssiensoveltaminenjatulkintadynaamistenvideopelienkontekstissa