_version_ |
1809901092129996800
|
annif_keywords_txtF_mv |
tulkinta
tietokonepelit
videopelit
digitaaliset pelit
konteksti
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p4511
http://www.yso.fi/onto/yso/p3453
http://www.yso.fi/onto/yso/p17281
http://www.yso.fi/onto/yso/p22353
http://www.yso.fi/onto/yso/p11905
|
author |
Hautaoja, Toni
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Kognitiotiede
Cognitive Science
601
|
author_facet |
Hautaoja, Toni
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Kognitiotiede
Cognitive Science
601
Hautaoja, Toni
|
author_sort |
Hautaoja, Toni
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2021-12-09T21:00:28Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa</title><creator>Hautaoja, Toni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kognitiotiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Cognitive Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">affordanssi</subject><subject type="other">HCI</subject><subject type="other">HTI</subject><subject type="other">immersio</subject><subject type="other">merkitsijä</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">havainnointi</subject><subject type="yso">intuitio</subject><subject type="yso">käytettävyys</subject><subject type="yso">käyttäjäkokemus</subject><subject type="yso">videopelit</subject><subject type="yso">tietokonepelit</subject><subject type="yso">pelaajat</subject><subject type="yso">käyttäjätutkimus</subject><subject type="yso">digitaaliset pelit</subject><available>2021-12-09T06:45:31Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78916</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202112095905</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112095905</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/78916/3/URN_NBN_fi_jyu-202112095.pdf" name="URN_NBN_fi_jyu-202112095.pdf" type="application/pdf" length="2932769" sequence="3"/><recordID>123456789_78916</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_78916
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:07Z
|
main_date |
2021-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2021
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/78916\/3\/URN_NBN_fi_jyu-202112095.pdf","text":"URN_NBN_fi_jyu-202112095.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2021-12-09T21:00:28Z
|
publishDate |
2021
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Hautaoja, Toni
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
affordanssi
HCI
HTI
immersio
merkitsijä
tunteet
havainnointi
intuitio
käytettävyys
käyttäjäkokemus
videopelit
tietokonepelit
pelaajat
käyttäjätutkimus
digitaaliset pelit
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_78916&index=0&size=large
|
title |
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
|
title_full |
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
|
title_fullStr |
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
|
title_full_unstemmed |
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
|
title_short |
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
|
title_sort |
affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
|
title_txtP |
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
|
topic |
affordanssi
HCI
HTI
immersio
merkitsijä
tunteet
havainnointi
intuitio
käytettävyys
käyttäjäkokemus
videopelit
tietokonepelit
pelaajat
käyttäjätutkimus
digitaaliset pelit
|
topic_facet |
HCI
HTI
affordanssi
digitaaliset pelit
havainnointi
immersio
intuitio
käytettävyys
käyttäjäkokemus
käyttäjätutkimus
merkitsijä
pelaajat
tietokonepelit
tunteet
videopelit
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78916
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112095905
|
work_keys_str_mv |
AT hautaojatoni affordanssiensoveltaminenjatulkintadynaamistenvideopelienkontekstissa
|