Oppilaan varhaisen temperamentin yhteys opettajan arvioimaan lukutaitoon 3. luokalla lukutaito ja lukukiinnostus mediaattoreina

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, ennustaako oppilaan varhainen temperamentti opettajan arviota oppilaan lukutaidosta 3. luokalla. Lisäksi haluttiin selvittää, medioiko oppilaan lukutaito ja lukukiinnostus varhaisen temperamentin yhteyttä opettajan arvioimaan lukutaitoon. Tätä ei ole aika...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Frimodig, Sara, Haarala, Elina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78902