Differenzierung im Unterricht Ansichten von Deutschlehrern in der finnischen Gemeinschaftsschule

Eriyttäminen kuuluu nykypedagogiikkaan niin perustavanlaatuisesti, että se on sisällytetty myös peruskoulun opetussuunnitelman perusteisiin. Tämän tutkimuksen tavoitteena on syventää ymmärrystä eriyttämisestä tuomalla peruskoulussa työskentelevien saksanopettajien ääntä kuuluviin. Keskiössä olivat s...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kukkola, Eeva-Kaisa
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:deu
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78836