Heinänen, T., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Luokanopettajien toimijuuden ilmentyminen opettajien kokemuksissa sekä toimijuutta edistävät ja ajoittavat tekijät varhaisen englannin kielen opetuksessa.
Chicago Style (17th ed.) CitationHeinänen, Tessa, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Luokanopettajien Toimijuuden Ilmentyminen Opettajien Kokemuksissa Sekä Toimijuutta Edistävät Ja Ajoittavat Tekijät Varhaisen Englannin Kielen Opetuksessa. 2021.
MLA (9th ed.) CitationHeinänen, Tessa, et al. Luokanopettajien Toimijuuden Ilmentyminen Opettajien Kokemuksissa Sekä Toimijuutta Edistävät Ja Ajoittavat Tekijät Varhaisen Englannin Kielen Opetuksessa. 2021.