Tiedon laadun parantaminen ja tietämyksen lisääminen tiedon laadun tärkeydestä suunnittelutieteellinen tutkimus

Pankeissa asiakastyötä tekevien toimihenkilöiden käsittelemän datan ja informaation laatu riippuu useista toisiinsa kytkeytyvistä asioista. Henkilöiden saama perehdytys ja koulutus tietojen täyttämisestä ja sovellusten käytöstä ovat tärkeässä asemassa heidän luodessaan ja päivittäessään asiakkaisiin...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kellokangas, Mari
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78733