Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Viisivuotiaiden kognitiiviset...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Viisivuotiaiden kognitiiviset kyvyt ensimmäisen luokan syksyn matemaattisten taitojen ennustajina

Viisivuotiaiden kognitiiviset kyvyt ensimmäisen luokan syksyn matemaattisten taitojen ennustajina

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Ikkelä-Koski, Tuulia
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2003
Subjects:
Erityispedagogiikka
Special Education
101
matematiikka
oppimisvaikeudet
alkuopetus
kognitio
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7843
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7843

Similar Items

  • Viisivuotiaiden kognitiiviset kyvyt ensimmäisen luokan syksyn matemaattisten taitojen ennustajina
    by: Ikkelä-Koski, Tuulia
    Published: (2003)
  • Maahanmuuttajataustaisten lasten varhaisten matemaattisten taitojen tukeminen Ekapeli-Matikka-tietokonepelillä
    by: Kantanen, Saija
    Published: (2014)
  • Alle kouluikäisten lasten varhaisten matemaattisten taitojen tukeminen Nallematikka-ohjelmalla
    by: Launiala, Kristiina, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Matematiikan rikastuttamisohjelman vaikutus matematiikan oppimiseen ensimmäisen luokan syksyn aikana
    by: Vesander, Carita
    Published: (1999)
  • Työmuistin yhteys matemaattisiin perustaitoihin ja niiden kehittymiseen ensimmäisen kouluvuoden aikana matematiikan riskiryhmään kuuluvilla lapsilla
    by: Radmer, Jani
    Published: (2025)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report