Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Missä on Kaisan paikka?
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Missä on Kaisan paikka? : opettajien ja opiskelijoiden kokemuksia integroidusta opetuksesta peruskoulun jälkeen

Missä on Kaisan paikka? opettajien ja opiskelijoiden kokemuksia integroidusta opetuksesta peruskoulun jälkeen

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Takkunen, Minna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 1997
Aiheet:
vammainen nuori
jatko-opetus
Kampus-ohjelma
täyden integraation malli
opettajien ja opiskelijoiden kokemukset
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7820
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Yhteenveto:

Samankaltaisia teoksia

  • Missä on Kaisan paikka? : opettajien ja opiskelijoiden kokemuksia integroidusta opetuksesta peruskoulun jälkeen
    Tekijä: Takkunen, Minna
    Julkaistu: (1997)
  • Kampus-ohjelma kehitysvammaisen nuoren integraation tukena : tapaustutkimus tuetusta yhteisöön liittymisestä
    Tekijä: Saarinen, Minna
    Julkaistu: (1994)
  • Integraation tukitoimet liikunnanopetuksessa
    Tekijä: Huovinen, Terhi, kirjoittaja
    Julkaistu: (1996)
  • Opiskelijoiden asenteet vammaisia oppilaita ja heidän liikunnan opettamista kohtaan
    Tekijä: Karjalainen, Marja
    Julkaistu: (1993)
  • Virikkeitä nassikoille : Nuori Suomi ry lasten liikuttajana
    Tekijä: Aho, Suvi
    Julkaistu: (2002)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus