Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter event-related responses
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter event-related responses
  • Dysfasiakuntoutuksen muutos ka...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Dysfasiakuntoutuksen muutos kahden tapausselosteen valossa

Dysfasiakuntoutuksen muutos kahden tapausselosteen valossa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Salmenoja, Outi
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1998
Subjects:
dysfasia/kielihäiriöt
Rapinin ja Allenin dysfasialuokitus
dysfasia ja oppimisvaikeudet
dysfasiakuntoutus
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7810
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Dysfasiakuntoutuksen muutos kahden tapausselosteen valossa
    by: Salmenoja, Outi
    Published: (1998)
  • Dysfaattisten lasten koulusiirrot valtion erityiskoulusta omaan kuntaan
    by: Välimäki, Marjo
    Published: (2001)
  • Puheterapian merkitys pienten dysfasialasten perheissä
    by: Rintala, Sirpa
    Published: (1997)
  • Kun sanat loppuvat musiikki auttaa kommunikoimaan : musiikkiterapia dysfaattisen lapsen puheterapian tukimuotona
    by: Ylönen, Maarit
    Published: (1999)
  • Nuortentalo dysfaattisen nuoren itsenäistymisen tukena
    by: Airosalmi, Heta
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report