Mäkikallio, A., Education, F. o., tiedekunta, K., Education, D. o., laitos, K., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (1987). Englannin kielen pakollisessa ylioppilaskokeessa menestymiseen liittyvistä tekijöistä: Oppilaiden kotitaustan, kouluympäristön erojen, englannin kieleen liittyvien harrastusten ja motivaation sekä käytettyjen didaktisten keinojen yhteydestä englannin kielen pakollisessa ylioppilaskokeessa menestymiseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationMäkikallio, Anneli, Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Englannin Kielen Pakollisessa Ylioppilaskokeessa Menestymiseen Liittyvistä Tekijöistä: Oppilaiden Kotitaustan, Kouluympäristön Erojen, Englannin Kieleen Liittyvien Harrastusten Ja Motivaation Sekä Käytettyjen Didaktisten Keinojen Yhteydestä Englannin Kielen Pakollisessa Ylioppilaskokeessa Menestymiseen. 1987.
MLA (9th ed.) CitationMäkikallio, Anneli, et al. Englannin Kielen Pakollisessa Ylioppilaskokeessa Menestymiseen Liittyvistä Tekijöistä: Oppilaiden Kotitaustan, Kouluympäristön Erojen, Englannin Kieleen Liittyvien Harrastusten Ja Motivaation Sekä Käytettyjen Didaktisten Keinojen Yhteydestä Englannin Kielen Pakollisessa Ylioppilaskokeessa Menestymiseen. 1987.