Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Vanhemmatko lapsen edun turvaa...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Vanhemmatko lapsen edun turvaajia? : vanhempien kokemuksia osallistumisesta henkilökohtaisen opetuksen prosessiin

Vanhemmatko lapsen edun turvaajia? vanhempien kokemuksia osallistumisesta henkilökohtaisen opetuksen prosessiin

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Saastamoinen, Johanna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2002
Subjects:
HOJKS
Erityispedagogiikka
Special Education
101
opetussuunnitelmat
erityisopetus
yksilöllistäminen
vanhemmat
kokemukset
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7798
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7798

Similar Items

  • Vanhemmatko lapsen edun turvaajia? : vanhempien kokemuksia osallistumisesta henkilökohtaisen opetuksen prosessiin
    by: Saastamoinen, Johanna
    Published: (2002)
  • Vanhemmat osallisina tukea tarvitsevan lapsen esi- ja perusopetuksessa : tarkastelussa oppimissuunnitelmat ja HOJKSit
    by: Kärki, Lotta
    Published: (2016)
  • HOJKS ja oppilaan arviointi - dokumentista käytäntöön
    by: Tuomaala, Leea
    Published: (2007)
  • Erityisopettajaksi opiskelevien HOJKS-tietämys
    by: Leskinen, Tuula
    Published: (2003)
  • Vanhempien osallisuus tukea tarvitsevan lapsen pedagogisissa asiakirjoissa : tarkastelussa varhaiskasvatus- ja oppimissuunnitelmat sekä HOJKSit
    by: Jouppi, Raija, et al.
    Published: (2017)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report