Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle

Bibliographic Details
Main Author: Harju, Sini
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2021
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77971
_version_ 1809901077416378368
annif_keywords_txtF_mv minäkuva oppiminen alakoulu oppilaat tekeminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p267 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p21199
author Harju, Sini
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Harju, Sini Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101 Harju, Sini
author_sort Harju, Sini
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2021-09-30T20:00:56Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Oppijamin&#xE4;kuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sek&#xE4; muutokset ensimm&#xE4;iselt&#xE4; kolmannelle luokalle</title><creator>Harju, Sini</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">oppijamin&#xE4;kuva</subject><subject type="other">suoritusstrategia</subject><subject type="yso">min&#xE4;kuva</subject><subject type="yso">matematiikka</subject><subject type="yso">sukupuoli</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><available>2021-09-30T05:23:56Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77971</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202109305035</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202109305035</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/77971/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202109305035.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202109305035.pdf" type="application/pdf" length="505425" sequence="1"/><recordID>123456789_77971</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_77971
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:22Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/77971\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202109305035.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202109305035.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2021-09-30T20:00:56Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Harju, Sini Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle oppijaminäkuva suoritusstrategia minäkuva matematiikka sukupuoli lukutaito oppiminen
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_77971&index=0&size=large
title Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle
title_full Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle
title_fullStr Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle
title_full_unstemmed Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle
title_short Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle
title_sort oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle
title_txtP Oppijaminäkuvien ja suoritusstrategioiden yhteys toisiinsa sekä muutokset ensimmäiseltä kolmannelle luokalle
topic oppijaminäkuva suoritusstrategia minäkuva matematiikka sukupuoli lukutaito oppiminen
topic_facet lukutaito matematiikka minäkuva oppijaminäkuva oppiminen sukupuoli suoritusstrategia
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77971 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202109305035
work_keys_str_mv AT harjusini oppijaminäkuvienjasuoritusstrategioidenyhteystoisiinsasekämuutoksetensimmäiseltäkolman