Harju-Heikkilä, L., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Koulupinnaaminen yläkoulussa ja toisella asteella: Opettajilta ja vertaisilta saadun sosiaalisen tuen sekä koulumenestyksen merkitys.
Chicago Style (17th ed.) CitationHarju-Heikkilä, Laura, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Koulupinnaaminen Yläkoulussa Ja Toisella Asteella: Opettajilta Ja Vertaisilta Saadun Sosiaalisen Tuen Sekä Koulumenestyksen Merkitys. 2021.
MLA (9th ed.) CitationHarju-Heikkilä, Laura, et al. Koulupinnaaminen Yläkoulussa Ja Toisella Asteella: Opettajilta Ja Vertaisilta Saadun Sosiaalisen Tuen Sekä Koulumenestyksen Merkitys. 2021.