_version_ 1809901053733240832
annif_keywords_txtF_mv markkinointi käyttäytyminen kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat asenteet
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p3625 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
author Huovila, Julia
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Huovila, Julia Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Huovila, Julia
author_sort Huovila, Julia
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2021-07-12T20:00:22Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan k&#xE4;ytt&#xE4;ytymiseen</title><creator>Huovila, Julia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">yhteiskunnallinen markkinointi</subject><subject type="other">sosiaalinen suunnittelu</subject><subject type="other">sosiaalinen muutos</subject><subject type="other">poliittinen kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="other">koettu arvo</subject><subject type="other">k&#xE4;ytt&#xE4;ytymisaikomus</subject><subject type="other">ostoaikomus</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">sosiaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">arvot</subject><subject type="yso">asenteet</subject><available>2021-07-12T10:21:58Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77103</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202107124288</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202107124288</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/77103/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202107124288.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202107124288.pdf" type="application/pdf" length="755664" sequence="1"/><recordID>123456789_77103</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_77103
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:33Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/77103\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202107124288.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202107124288.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2021-07-12T20:00:22Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Huovila, Julia Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen yhteiskunnallinen markkinointi sosiaalinen suunnittelu sosiaalinen muutos poliittinen kuluttajakäyttäytyminen koettu arvo käyttäytymisaikomus ostoaikomus markkinointi kuluttajakäyttäytyminen ostokäyttäytyminen sosiaalinen markkinointi arvot asenteet
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_77103&index=0&size=large
title Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen
title_full Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen
title_fullStr Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen
title_full_unstemmed Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen
title_short Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen
title_sort sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen
title_txtP Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen
topic yhteiskunnallinen markkinointi sosiaalinen suunnittelu sosiaalinen muutos poliittinen kuluttajakäyttäytyminen koettu arvo käyttäytymisaikomus ostoaikomus markkinointi kuluttajakäyttäytyminen ostokäyttäytyminen sosiaalinen markkinointi arvot asenteet
topic_facet arvot asenteet koettu arvo kuluttajakäyttäytyminen käyttäytymisaikomus markkinointi ostoaikomus ostokäyttäytyminen poliittinen kuluttajakäyttäytyminen sosiaalinen markkinointi sosiaalinen muutos sosiaalinen suunnittelu yhteiskunnallinen markkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77103 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202107124288
work_keys_str_mv AT huovilajulia sosiaalisenmarkkinoinninjaarvojenvaikutuskuluttajankäyttäytymiseen