APA-viite (7. p.)

Huovila, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Sosiaalisen markkinoinnin ja arvojen vaikutus kuluttajan käyttäytymiseen.

Chicago-viite (17. p.)

Huovila, Julia, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Sosiaalisen Markkinoinnin Ja Arvojen Vaikutus Kuluttajan Käyttäytymiseen. 2021.

MLA-viite (9. p.)

Huovila, Julia, et al. Sosiaalisen Markkinoinnin Ja Arvojen Vaikutus Kuluttajan Käyttäytymiseen. 2021.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.