The role of pronunciation in Finnish EFL textbooks and EFL teaching

1970-luvun loppupuolella valtaan noussut kommunikatiivisen kielenopetuksen ideologia on vähentänyt ääntämisen painoarvoa kieltenopetuksessa merkittävästi. Vaikka tilanne on viime vuosina muuttunut, tutkimukset osoittavat, että ääntämistä opetetaan yhä liian vähän, ja etenkin prosodia jää vähälle huo...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Mäkinen, Leni
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77007