_version_ 1799745055354781696
annif_keywords_txtF_mv verkkoyhteisöt sosiaalinen media pelko blogit tunteet
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p23472 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p10848 http://www.yso.fi/onto/yso/p2719 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
author Kotaniemi, Johanna
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Kotaniemi, Johanna Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Kotaniemi, Johanna
author_sort Kotaniemi, Johanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2021-06-29T20:03:23Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Paitsij&#xE4;&#xE4;misen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteis&#xF6;ss&#xE4;</title><creator>Kotaniemi, Johanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">FoMo</subject><subject type="other">paitsij&#xE4;&#xE4;misen pelko</subject><subject type="other">ostoimpulsiivisuus</subject><subject type="other">impulssiostaminen</subject><subject type="yso">impulsiivisuus</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">ostok&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><available>2021-06-29T07:33:21Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76896</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106294086</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106294086</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76896/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106294086.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106294086.pdf" type="application/pdf" length="805876" sequence="1"/><recordID>123456789_76896</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_76896
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:39Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76896\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106294086.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106294086.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2021-06-29T20:03:23Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kotaniemi, Johanna Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä FoMo paitsijäämisen pelko ostoimpulsiivisuus impulssiostaminen impulsiivisuus sosiaalinen media ostokäyttäytyminen kuluttajat
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76896&index=0&size=large
title Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä
title_full Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä
title_fullStr Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä
title_full_unstemmed Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä
title_short Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä
title_sort paitsijäämisen pelon fomo vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä
title_txtP Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä
topic FoMo paitsijäämisen pelko ostoimpulsiivisuus impulssiostaminen impulsiivisuus sosiaalinen media ostokäyttäytyminen kuluttajat
topic_facet FoMo impulsiivisuus impulssiostaminen kuluttajat ostoimpulsiivisuus ostokäyttäytyminen paitsijäämisen pelko sosiaalinen media
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76896 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106294086
work_keys_str_mv AT kotaniemijohanna paitsijäämisenpelonfomovaikutusostoimpulsiivisuuteenverkkoyhteisössä