Kotaniemi, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Paitsijäämisen pelon (FoMo) vaikutus ostoimpulsiivisuuteen verkkoyhteisössä.
Chicago Style (17th ed.) CitationKotaniemi, Johanna, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Paitsijäämisen Pelon (FoMo) Vaikutus Ostoimpulsiivisuuteen Verkkoyhteisössä. 2021.
MLA (9th ed.) CitationKotaniemi, Johanna, et al. Paitsijäämisen Pelon (FoMo) Vaikutus Ostoimpulsiivisuuteen Verkkoyhteisössä. 2021.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.