_version_ |
1809901044175470592
|
annif_keywords_txtF_mv |
yritykset
asiakkaat
liiketoiminta
liikesuhteet
arvo (ominaisuudet)
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p2439
http://www.yso.fi/onto/yso/p9517
http://www.yso.fi/onto/yso/p1007
|
author |
Slavov, Mikael
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Slavov, Mikael
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Slavov, Mikael
|
author_sort |
Slavov, Mikael
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2021-06-29T20:03:23Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa</title><creator>Slavov, Mikael</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">asiakasarvo</subject><subject type="other">liiketoimintasuhteet</subject><subject type="other">B2B</subject><subject type="other">dissonanssi</subject><subject type="other">hintaoikeudenmukaisuus</subject><subject type="yso">asenteet</subject><subject type="yso">arvo</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">arvot</subject><subject type="yso">asiakkuus</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">liikesuhteet</subject><subject type="yso">hinnoittelu</subject><subject type="yso">palvelut</subject><subject type="yso">kognitiivinen dissonanssi</subject><subject type="yso">asiakastyytyväisyys</subject><available>2021-06-29T07:12:31Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76892</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106294082</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106294082</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76892/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106294082.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106294082.pdf" type="application/pdf" length="578197" sequence="1"/><recordID>123456789_76892</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_76892
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:05Z
|
main_date |
2021-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2021
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76892\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106294082.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106294082.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2021-06-29T20:03:23Z
|
publishDate |
2021
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Slavov, Mikael
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
asiakasarvo
liiketoimintasuhteet
B2B
dissonanssi
hintaoikeudenmukaisuus
asenteet
arvo
asiakkaat
arvot
asiakkuus
yritykset
liikesuhteet
hinnoittelu
palvelut
kognitiivinen dissonanssi
asiakastyytyväisyys
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76892&index=0&size=large
|
title |
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
|
title_full |
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
|
title_fullStr |
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
|
title_full_unstemmed |
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
|
title_short |
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
|
title_sort |
asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
|
title_txtP |
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
|
topic |
asiakasarvo
liiketoimintasuhteet
B2B
dissonanssi
hintaoikeudenmukaisuus
asenteet
arvo
asiakkaat
arvot
asiakkuus
yritykset
liikesuhteet
hinnoittelu
palvelut
kognitiivinen dissonanssi
asiakastyytyväisyys
|
topic_facet |
B2B
arvo
arvot
asenteet
asiakasarvo
asiakastyytyväisyys
asiakkaat
asiakkuus
dissonanssi
hinnoittelu
hintaoikeudenmukaisuus
kognitiivinen dissonanssi
liikesuhteet
liiketoimintasuhteet
palvelut
yritykset
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76892
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106294082
|
work_keys_str_mv |
AT slavovmikael asiakkaankokemanarvonmuodostuminenyritystenvälisessäliiketoimintasuhteessa
|