_version_ 1809901044175470592
annif_keywords_txtF_mv yritykset asiakkaat liiketoiminta liikesuhteet arvo (ominaisuudet)
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p2439 http://www.yso.fi/onto/yso/p9517 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007
author Slavov, Mikael
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Slavov, Mikael Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Slavov, Mikael
author_sort Slavov, Mikael
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2021-06-29T20:03:23Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten v&#xE4;lisess&#xE4; liiketoimintasuhteessa</title><creator>Slavov, Mikael</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">asiakasarvo</subject><subject type="other">liiketoimintasuhteet</subject><subject type="other">B2B</subject><subject type="other">dissonanssi</subject><subject type="other">hintaoikeudenmukaisuus</subject><subject type="yso">asenteet</subject><subject type="yso">arvo</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">arvot</subject><subject type="yso">asiakkuus</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">liikesuhteet</subject><subject type="yso">hinnoittelu</subject><subject type="yso">palvelut</subject><subject type="yso">kognitiivinen dissonanssi</subject><subject type="yso">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><available>2021-06-29T07:12:31Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76892</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106294082</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106294082</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76892/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106294082.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106294082.pdf" type="application/pdf" length="578197" sequence="1"/><recordID>123456789_76892</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_76892
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:05Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76892\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106294082.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106294082.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2021-06-29T20:03:23Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Slavov, Mikael Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa asiakasarvo liiketoimintasuhteet B2B dissonanssi hintaoikeudenmukaisuus asenteet arvo asiakkaat arvot asiakkuus yritykset liikesuhteet hinnoittelu palvelut kognitiivinen dissonanssi asiakastyytyväisyys
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76892&index=0&size=large
title Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
title_full Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
title_fullStr Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
title_full_unstemmed Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
title_short Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
title_sort asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
title_txtP Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
topic asiakasarvo liiketoimintasuhteet B2B dissonanssi hintaoikeudenmukaisuus asenteet arvo asiakkaat arvot asiakkuus yritykset liikesuhteet hinnoittelu palvelut kognitiivinen dissonanssi asiakastyytyväisyys
topic_facet B2B arvo arvot asenteet asiakasarvo asiakastyytyväisyys asiakkaat asiakkuus dissonanssi hinnoittelu hintaoikeudenmukaisuus kognitiivinen dissonanssi liikesuhteet liiketoimintasuhteet palvelut yritykset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76892 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106294082
work_keys_str_mv AT slavovmikael asiakkaankokemanarvonmuodostuminenyritystenvälisessäliiketoimintasuhteessa