Slavov, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa.
Chicago-viite (17. p.)Slavov, Mikael, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakkaan Kokeman Arvon Muodostuminen Yritysten Välisessä Liiketoimintasuhteessa. 2021.
MLA-viite (9. p.)Slavov, Mikael, et al. Asiakkaan Kokeman Arvon Muodostuminen Yritysten Välisessä Liiketoimintasuhteessa. 2021.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.