APA (7th ed.) Citation

Slavov, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Slavov, Mikael, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Asiakkaan Kokeman Arvon Muodostuminen Yritysten Välisessä Liiketoimintasuhteessa. 2021.

MLA (9th ed.) Citation

Slavov, Mikael, et al. Asiakkaan Kokeman Arvon Muodostuminen Yritysten Välisessä Liiketoimintasuhteessa. 2021.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.