Opetuksen vaikutus peruskoulun 8.-luokkalaisten käsityksiin luonnon monimuotoisuudesta ja sen suojelusta

Luonnon monimuotoisuuden väheneminen on nopeasti etenevä kriisi, jonka ratkaisemiseksi tarvitaan välittömiä toimia. Aihetta ei kuitenkaan juuri opeteta peruskoulussa. Tässä tutkimuksessa selvitettiin, kuinka luonnon monimuotoisuutta ja sen suojelua käsittelevä opetus vaikuttaa oppilaiden osaamiseen...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Saksanen, Oona
Muut tekijät: Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, Faculty of Sciences, Bio- ja ympäristötieteiden laitos, Department of Biological and Environmental Science, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76865