Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?

Bibliographic Details
Main Author: Inberg, Sonja
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2021
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76851
_version_ 1799745047851171840
annif_keywords_txtF_mv viestintä sosiaalinen media yritykset brändit kuluttajat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p36 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
author Inberg, Sonja
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Inberg, Sonja Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Inberg, Sonja
author_sort Inberg, Sonja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2021-06-28T20:01:33Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Miten sosiaalisen median viestint&#xE4; yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien br&#xE4;ndiasenteisiin?</title><creator>Inberg, Sonja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">br&#xE4;ndiasenne</subject><subject type="other">k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;l&#xE4;ht&#xF6;inen sis&#xE4;lt&#xF6;</subject><subject type="yso">imago</subject><subject type="yso">kriisiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">kriisit</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">kriisinhallinta</subject><available>2021-06-28T06:03:37Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76851</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106284043</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106284043</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76851/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106284043.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106284043.pdf" type="application/pdf" length="2266688" sequence="1"/><recordID>123456789_76851</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_76851
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:01:04Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76851\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106284043.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106284043.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2021-06-28T20:01:33Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Inberg, Sonja Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin? brändiasenne käyttäjälähtöinen sisältö imago kriisiviestintä kriisit sosiaalinen media viestintä kriisinhallinta
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76851&index=0&size=large
title Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?
title_full Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?
title_fullStr Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin? Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?
title_full_unstemmed Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin? Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?
title_short Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?
title_sort miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin
title_txtP Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?
topic brändiasenne käyttäjälähtöinen sisältö imago kriisiviestintä kriisit sosiaalinen media viestintä kriisinhallinta
topic_facet brändiasenne imago kriisinhallinta kriisit kriisiviestintä käyttäjälähtöinen sisältö sosiaalinen media viestintä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76851 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106284043
work_keys_str_mv AT inbergsonja mitensosiaalisenmedianviestintäyritystenkriisitilanteissavaikuttaakuluttajienbrändia