APA-viite (7. p.)

Inberg, S., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?

Chicago-viite (17. p.)

Inberg, Sonja, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Miten Sosiaalisen Median Viestintä Yritysten Kriisitilanteissa Vaikuttaa Kuluttajien Brändiasenteisiin? 2021.

MLA-viite (9. p.)

Inberg, Sonja, et al. Miten Sosiaalisen Median Viestintä Yritysten Kriisitilanteissa Vaikuttaa Kuluttajien Brändiasenteisiin? 2021.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.