Inberg, S., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?
Chicago Style (17th ed.) CitationInberg, Sonja, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Miten Sosiaalisen Median Viestintä Yritysten Kriisitilanteissa Vaikuttaa Kuluttajien Brändiasenteisiin? 2021.
MLA (9th ed.) CitationInberg, Sonja, et al. Miten Sosiaalisen Median Viestintä Yritysten Kriisitilanteissa Vaikuttaa Kuluttajien Brändiasenteisiin? 2021.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.