APA (7th ed.) Citation

Inberg, S., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Miten sosiaalisen median viestintä yritysten kriisitilanteissa vaikuttaa kuluttajien brändiasenteisiin?

Chicago Style (17th ed.) Citation

Inberg, Sonja, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Miten Sosiaalisen Median Viestintä Yritysten Kriisitilanteissa Vaikuttaa Kuluttajien Brändiasenteisiin? 2021.

MLA (9th ed.) Citation

Inberg, Sonja, et al. Miten Sosiaalisen Median Viestintä Yritysten Kriisitilanteissa Vaikuttaa Kuluttajien Brändiasenteisiin? 2021.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.