Uuden mediasukupolven tavoittaminen kuinka mediatalojen strategiat ja nuorten aikuisten mediankäyttötavat kohtaavat

Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan perinteisten medioiden sekä Y-sukupolveen kuuluvien nuorten aikuisten suhdetta. Asiaa selvitetään tarkastelemalla nuorten aikuisten mediankäyttötapoja sekä perinteisten medioiden keinoja sitouttaa tätä kohderyhmää. Tutkielman lähtökohtana on yleinen näkemy...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vuorela, Panu
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76830