Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina

Bibliographic Details
Main Author: Aarnivuo, Pauliina
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Viestinnän johtaminen, Corporate Communication, 2043
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2021
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76756
_version_ 1809901030726434816
annif_keywords_txtF_mv käsitykset vaikuttaminen uskottavuus asenteet viestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p6333 http://www.yso.fi/onto/yso/p1657 http://www.yso.fi/onto/yso/p9971 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 http://www.yso.fi/onto/yso/p36
author Aarnivuo, Pauliina
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtaminen Corporate Communication 2043
author_facet Aarnivuo, Pauliina Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtaminen Corporate Communication 2043 Aarnivuo, Pauliina
author_sort Aarnivuo, Pauliina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2021-06-21T20:01:53Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Z-sukupolven k&#xE4;sityksi&#xE4; lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina</title><creator>Aarnivuo, Pauliina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Viestinn&#xE4;n johtaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Corporate Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">2043</contributor><subject type="other">lifestyle-vaikuttaja</subject><subject type="other">ruokasis&#xE4;lt&#xF6;</subject><subject type="yso">z-sukupolvi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">uskottavuus</subject><available>2021-06-21T10:53:40Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76756</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106213949</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106213949</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76756/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106213949.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106213949.pdf" type="application/pdf" length="1126261" sequence="1"/><recordID>123456789_76756</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_76756
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:56Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76756\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106213949.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106213949.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 2043
publication_first_indexed 2021-06-21T20:01:53Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Aarnivuo, Pauliina Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina lifestyle-vaikuttaja ruokasisältö z-sukupolvi sosiaalinen media uskottavuus
subject_txtF Viestinnän johtaminen
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76756&index=0&size=large
title Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina
title_full Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina
title_fullStr Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina
title_full_unstemmed Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina
title_short Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina
title_sort z sukupolven käsityksiä lifestyle vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina
title_txtP Z-sukupolven käsityksiä lifestyle-vaikuttajien uskottavuudesta ruokavaikuttajina
topic lifestyle-vaikuttaja ruokasisältö z-sukupolvi sosiaalinen media uskottavuus
topic_facet lifestyle-vaikuttaja ruokasisältö sosiaalinen media uskottavuus z-sukupolvi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76756 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106213949
work_keys_str_mv AT aarnivuopauliina zsukupolvenkäsityksiälifestylevaikuttajienuskottavuudestaruokavaikuttajina