_version_ 1799745030790840320
annif_keywords_txtF_mv palvelut laatu tapaustutkimus häiriöt organisaatiot
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p838 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 http://www.yso.fi/onto/yso/p544 http://www.yso.fi/onto/yso/p272
author Etkalo, Anna
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Etkalo, Anna Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Etkalo, Anna
author_sort Etkalo, Anna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2021-06-21T20:01:53Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>ITIL-viitekehyksen h&#xE4;iri&#xF6;nhallinta palvelun laadun tukena : tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa</title><creator>Etkalo, Anna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">ITIL</subject><subject type="other">ITIL 4</subject><subject type="other">h&#xE4;iri&#xF6;nhallinta</subject><subject type="other">ISO 9001</subject><subject type="other">palvelunhallinta</subject><subject type="yso">tapaustutkimus</subject><subject type="yso">organisaatiot</subject><subject type="yso">prosessit</subject><subject type="yso">yritykset</subject><subject type="yso">palvelut</subject><subject type="yso">laatu</subject><subject type="yso">hallinta</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><available>2021-06-21T08:56:21Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76739</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106213932</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106213932</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76739/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106213932.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106213932.pdf" type="application/pdf" length="2009446" sequence="1"/><recordID>123456789_76739</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_76739
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:27Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76739\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106213932.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106213932.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2021-06-21T20:01:53Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Etkalo, Anna ITIL-viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena : tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa ITIL ITIL 4 häiriönhallinta ISO 9001 palvelunhallinta tapaustutkimus organisaatiot prosessit yritykset palvelut laatu hallinta asiakkaat
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76739&index=0&size=large
title ITIL-viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena : tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa
title_full ITIL-viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena : tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa
title_fullStr ITIL-viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena : tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa ITIL-viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena : tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa
title_full_unstemmed ITIL-viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena : tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa ITIL-viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena : tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa
title_short ITIL-viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena
title_sort itil viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena tapaustutkimus it palveluorganisaatiossa
title_sub tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa
title_txtP ITIL-viitekehyksen häiriönhallinta palvelun laadun tukena : tapaustutkimus IT-palveluorganisaatiossa
topic ITIL ITIL 4 häiriönhallinta ISO 9001 palvelunhallinta tapaustutkimus organisaatiot prosessit yritykset palvelut laatu hallinta asiakkaat
topic_facet ISO 9001 ITIL ITIL 4 asiakkaat hallinta häiriönhallinta laatu organisaatiot palvelunhallinta palvelut prosessit tapaustutkimus yritykset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76739 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106213932
work_keys_str_mv AT etkaloanna itilviitekehyksenhäiriönhallintapalvelunlaaduntukenatapaustutkimusitpalveluorganisaat