Pihlajamaa, R., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Opettajan ohjaustyylin yhteys 1.-luokkalaisten lukemisen ja kirjoittamisen motivaatioon ja oppijaminäkuvaan.
Chicago-viite (17. p.)Pihlajamaa, Riikka, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Opettajan Ohjaustyylin Yhteys 1.-luokkalaisten Lukemisen Ja Kirjoittamisen Motivaatioon Ja Oppijaminäkuvaan. 2021.
MLA-viite (9. p.)Pihlajamaa, Riikka, et al. Opettajan Ohjaustyylin Yhteys 1.-luokkalaisten Lukemisen Ja Kirjoittamisen Motivaatioon Ja Oppijaminäkuvaan. 2021.