_version_ 1809901024857554944
annif_keywords_txtF_mv digitaalinen markkinointi markkinointi sosiaalinen media yritykset digitalisaatio
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
author Sällilä, Karoliina
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Sällilä, Karoliina Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Sällilä, Karoliina
author_sort Sällilä, Karoliina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2021-06-18T20:01:28Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitaalisen sis&#xE4;lt&#xF6;markkinoinnin hy&#xF6;dynt&#xE4;minen suomalaisissa B2B-yrityksiss&#xE4;</title><creator>S&#xE4;llil&#xE4;, Karoliina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">B2B-yritykset</subject><subject type="other">digitaalinen sis&#xE4;lt&#xF6;markkinointi</subject><subject type="other">sis&#xE4;lt&#xF6;markkinoinnin mittaaminen</subject><subject type="other">sis&#xE4;lt&#xF6;strategia</subject><subject type="yso">yritysmarkkinointi</subject><subject type="yso">arvonluonti</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2021-06-18T08:58:24Z</available><issued>2021</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76705</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106183901</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106183901</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76705/3/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106183901.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106183901.pdf" type="application/pdf" length="1218944" sequence="3"/><recordID>123456789_76705</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_76705
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:53Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76705\/3\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106183901.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106183901.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2021-06-18T20:01:28Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Sällilä, Karoliina Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä B2B-yritykset digitaalinen sisältömarkkinointi sisältömarkkinoinnin mittaaminen sisältöstrategia yritysmarkkinointi arvonluonti digitalisaatio digitaalinen markkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76705&index=0&size=large
title Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä
title_full Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä
title_fullStr Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä
title_full_unstemmed Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä
title_short Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä
title_sort digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa b2b yrityksissä
title_txtP Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä
topic B2B-yritykset digitaalinen sisältömarkkinointi sisältömarkkinoinnin mittaaminen sisältöstrategia yritysmarkkinointi arvonluonti digitalisaatio digitaalinen markkinointi
topic_facet B2B-yritykset arvonluonti digitaalinen markkinointi digitaalinen sisältömarkkinointi digitalisaatio sisältömarkkinoinnin mittaaminen sisältöstrategia yritysmarkkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76705 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106183901
work_keys_str_mv AT sälliläkaroliina digitaalisensisältömarkkinoinninhyödyntäminensuomalaisissab2byrityksissä