APA-viite (7. p.)

Sällilä, K., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä.

Chicago-viite (17. p.)

Sällilä, Karoliina, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Digitaalisen Sisältömarkkinoinnin Hyödyntäminen Suomalaisissa B2B-yrityksissä. 2021.

MLA-viite (9. p.)

Sällilä, Karoliina, et al. Digitaalisen Sisältömarkkinoinnin Hyödyntäminen Suomalaisissa B2B-yrityksissä. 2021.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.