Sällilä, K., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2021). Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä.
Chicago Style (17th ed.) CitationSällilä, Karoliina, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Digitaalisen Sisältömarkkinoinnin Hyödyntäminen Suomalaisissa B2B-yrityksissä. 2021.
MLA (9th ed.) CitationSällilä, Karoliina, et al. Digitaalisen Sisältömarkkinoinnin Hyödyntäminen Suomalaisissa B2B-yrityksissä. 2021.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.