EFL and English language in cross-curricular studies a case study in a Finnish upper secondary school

Suomalainen lukiokoulutus on jo useamman vuosikymmenen ajan perustunut kurssimuotoiseen opiskeluun, jossa oppilaat voivat pakollisten oppiainekohtaisten kurssien suorittamisen lisäksi rakentaa lukujärjestyksensä omien opiskelutavoitteidensa mukaisesti. Oppilaiden henkilökohtaisen opintorytmin ja -va...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Keränen, Iiro
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76565