_version_ |
1809902908268871680
|
annif_keywords_txtF_mv |
smoking
advertising
tobacco
cigarettes
health effects
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p10017
http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
http://www.yso.fi/onto/yso/p4845
http://www.yso.fi/onto/yso/p10019
http://www.yso.fi/onto/yso/p15449
|
author |
Ohtonen, Juuso
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Englannin kieli
English
301
|
author_facet |
Ohtonen, Juuso
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Englannin kieli
English
301
Ohtonen, Juuso
|
author_sort |
Ohtonen, Juuso
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2021-06-15T20:03:20Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>The Smoking Image : Persuasion in Western Cigarette Advertising</title><creator>Ohtonen, Juuso</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Englannin kieli</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">English</contributor><contributor type="oppiainekoodi">301</contributor><subject type="other">visual grammar</subject><subject type="yso">multimodaalisuus</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">mainokset</subject><subject type="yso">savukkeet</subject><subject type="yso">diskurssianalyysi</subject><subject type="yso">visuaalinen kulttuuri</subject><subject type="yso">tupakkateollisuus</subject><subject type="yso">semiotiikka</subject><subject type="yso">multimodality</subject><subject type="yso">advertising</subject><subject type="yso">advertisements</subject><subject type="yso">cigarettes</subject><subject type="yso">discourse analysis</subject><subject type="yso">visual culture</subject><subject type="yso">tobacco industry</subject><subject type="yso">semiotics</subject><available>2021-06-15T10:10:41Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76559</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106153760</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106153760</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76559/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106153760.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106153760.pdf" type="application/pdf" length="761308" sequence="1"/><recordID>123456789_76559</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_76559
|
language |
eng
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:56Z
|
main_date |
2021-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2021
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76559\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106153760.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106153760.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
301
|
publication_first_indexed |
2021-06-15T20:03:20Z
|
publishDate |
2021
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Ohtonen, Juuso
The Smoking Image : Persuasion in Western Cigarette Advertising
visual grammar
multimodaalisuus
mainonta
mainokset
savukkeet
diskurssianalyysi
visuaalinen kulttuuri
tupakkateollisuus
semiotiikka
multimodality
advertising
advertisements
cigarettes
discourse analysis
visual culture
tobacco industry
semiotics
|
subject_txtF |
Englannin kieli
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76559&index=0&size=large
|
title |
The Smoking Image : Persuasion in Western Cigarette Advertising
|
title_full |
The Smoking Image : Persuasion in Western Cigarette Advertising
|
title_fullStr |
The Smoking Image : Persuasion in Western Cigarette Advertising
The Smoking Image : Persuasion in Western Cigarette Advertising
|
title_full_unstemmed |
The Smoking Image : Persuasion in Western Cigarette Advertising
The Smoking Image : Persuasion in Western Cigarette Advertising
|
title_short |
The Smoking Image
|
title_sort |
smoking image persuasion in western cigarette advertising
|
title_sub |
Persuasion in Western Cigarette Advertising
|
title_txtP |
The Smoking Image : Persuasion in Western Cigarette Advertising
|
topic |
visual grammar
multimodaalisuus
mainonta
mainokset
savukkeet
diskurssianalyysi
visuaalinen kulttuuri
tupakkateollisuus
semiotiikka
multimodality
advertising
advertisements
cigarettes
discourse analysis
visual culture
tobacco industry
semiotics
|
topic_facet |
advertisements
advertising
cigarettes
discourse analysis
diskurssianalyysi
mainokset
mainonta
multimodaalisuus
multimodality
savukkeet
semiotics
semiotiikka
tobacco industry
tupakkateollisuus
visuaalinen kulttuuri
visual culture
visual grammar
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76559
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106153760
|
work_keys_str_mv |
AT ohtonenjuuso smokingimagepersuasioninwesterncigaretteadvertising
AT ohtonenjuuso thesmokingimagepersuasioninwesterncigaretteadvertising
|