_version_ |
1799745002456219648
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakkaat
asiakkuus
arvot (käsitykset)
asiakkuudenhallinta
ohjelmistotuotanto
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
http://www.yso.fi/onto/yso/p1044
http://www.yso.fi/onto/yso/p8530
http://www.yso.fi/onto/yso/p17097
|
author |
Rupponen, Pia
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Rupponen, Pia
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Rupponen, Pia
|
author_sort |
Rupponen, Pia
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2021-06-15T20:03:20Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen</title><creator>Rupponen, Pia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">koettu arvo</subject><subject type="yso">yritysmyynti</subject><subject type="yso">suhdemarkkinointi</subject><subject type="yso">asiakkuus</subject><subject type="yso">tyytyväisyys</subject><subject type="yso">sitoutuminen</subject><subject type="yso">luottamus</subject><subject type="yso">asiakkuudenhallinta</subject><available>2021-06-15T08:38:25Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76540</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106153741</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106153741</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76540/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106153741.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106153741.pdf" type="application/pdf" length="803879" sequence="1"/><recordID>123456789_76540</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_76540
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:20Z
|
main_date |
2021-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2021
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76540\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106153741.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106153741.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2021-06-15T20:03:20Z
|
publishDate |
2021
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Rupponen, Pia
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
koettu arvo
yritysmyynti
suhdemarkkinointi
asiakkuus
tyytyväisyys
sitoutuminen
luottamus
asiakkuudenhallinta
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76540&index=0&size=large
|
title |
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
|
title_full |
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
|
title_fullStr |
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
|
title_full_unstemmed |
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
|
title_short |
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
|
title_sort |
ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
|
title_txtP |
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
|
topic |
koettu arvo
yritysmyynti
suhdemarkkinointi
asiakkuus
tyytyväisyys
sitoutuminen
luottamus
asiakkuudenhallinta
|
topic_facet |
asiakkuudenhallinta
asiakkuus
koettu arvo
luottamus
sitoutuminen
suhdemarkkinointi
tyytyväisyys
yritysmyynti
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76540
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106153741
|
work_keys_str_mv |
AT rupponenpia ohjelmistoyrityksenasiakkaankokemanasiakassuhteenarvonyhteysuusintaostoaikomukseen
|