Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen

Bibliographic Details
Main Author: Rupponen, Pia
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2021
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76540
_version_ 1799745002456219648
annif_keywords_txtF_mv asiakkaat asiakkuus arvot (käsitykset) asiakkuudenhallinta ohjelmistotuotanto
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 http://www.yso.fi/onto/yso/p17097
author Rupponen, Pia
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Rupponen, Pia Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Rupponen, Pia
author_sort Rupponen, Pia
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2021-06-15T20:03:20Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen</title><creator>Rupponen, Pia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">koettu arvo</subject><subject type="yso">yritysmyynti</subject><subject type="yso">suhdemarkkinointi</subject><subject type="yso">asiakkuus</subject><subject type="yso">tyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="yso">sitoutuminen</subject><subject type="yso">luottamus</subject><subject type="yso">asiakkuudenhallinta</subject><available>2021-06-15T08:38:25Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76540</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106153741</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106153741</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76540/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106153741.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106153741.pdf" type="application/pdf" length="803879" sequence="1"/><recordID>123456789_76540</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_76540
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:20Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76540\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106153741.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106153741.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2021-06-15T20:03:20Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Rupponen, Pia Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen koettu arvo yritysmyynti suhdemarkkinointi asiakkuus tyytyväisyys sitoutuminen luottamus asiakkuudenhallinta
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76540&index=0&size=large
title Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
title_full Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
title_fullStr Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
title_full_unstemmed Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
title_short Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
title_sort ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
title_txtP Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
topic koettu arvo yritysmyynti suhdemarkkinointi asiakkuus tyytyväisyys sitoutuminen luottamus asiakkuudenhallinta
topic_facet asiakkuudenhallinta asiakkuus koettu arvo luottamus sitoutuminen suhdemarkkinointi tyytyväisyys yritysmyynti
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76540 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106153741
work_keys_str_mv AT rupponenpia ohjelmistoyrityksenasiakkaankokemanasiakassuhteenarvonyhteysuusintaostoaikomukseen