“Tähän väliin asiaa meidän sponsorilta” kaupalliset yhteistyöt suomalaisissa podcasteissa

Podcastien suosio on kasvanut viime vuosina räjähdysmäisesti. Niissä on jo tunnistettu olevan paljon kaupallista potentiaalia, mutta aiempi tutkimus ei ole vielä keskittynyt tutkimaan niiden kaupallisuuden toimintalogiikkaa. Aihe on erittäin ajankohtainen ja puhututtaa myös kaupallisen alan julkises...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pesonen, Reetta, Carpén, Helmi
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76489